Original War Centrum
OWC
Podpořte nás
Technologie:
  • Dělo
  • Laserové zaměřování
  • Sluneční energie
  • Využití ropy
  • Spalovací motor
  • Rotační kulomet
  • Popřípadě 1. a 2. zbraňový a optoelektronický (3. se zkoumá hrozně pomalu)

Budovy:
  • Laboratoř + zbraňový a optoelektronický přístavek
  • Dílna + upgrade + Dělový, pásový a Nebojový přístavek
  • Zbrojnice + upgrade
  • Těžební věž
  • Několik slunečních elektráren (naftové nedoporučuji)

Popis:
Postavte továrnu (upgrade) a nebojový přístavek. Současně postavte ropnou těžební věž a laboratoř. V laboratoři vyzkoumejte sluneční energii. Naftovou energii a motor poté. Postavte sluneční elektrárny (několik) a postavte auto s nákladovým prostorem naftovým motorem a středním kolovým podvozkem. Sbírejte bedny. Upgrade laboratoř na optoelektronickou a zbraňovou a vymyslete dělo. Postavte pásový a dělový přístavek k továrně. Po vyzkoumání děla se pusťte do laserových zaměřovačů a radaru. Poté zkoumejte 1. a 2. stupeň zbraňový a optoelektronický. V továrně postavte 3krát tank (dvojité dělo, střední pásový, ruční řízení) a jeden rotační kulomet se stejným podvozkem. Postavte, vyhledejte nepřítele a zničte mu obranu. Postavte radarový přístavek a auto s radarem, doporučuji stejný podvozek. Pokud stále nemáte kasárna, tak je postavte a vezměte pár sniperů a 1-2 mediky. Ostatní ať zkoumají uspávací střelivo. To je asi vše. Tato strategie musí být zahrána rychle a efektně. Pokud hrajete mapu s nízkou padavostí zásilek, nestavte střední pásové, ale střední kolové podvozky a lehké kolové. A pokud máte opravdu málo beden, tak stavte na lehké kolové podvozky lehká děla.

Pokud...
...má váš nepřítel snipery, tak stavte tanky na dálkové ovládání.
...je velké množství naftových ložisek, stavte naftové elektrárny.
...hrajete velmi pomalu, tak tuto strategii obloukem obejděte, její efektivnost závisí na rychlosti.
[ACS]Sertr Cz


OffLine Anonymous | 2007-10-15 21:02:09
Vzhledem k délce a mé lenosti to opisovat - dělat z toho jakýsi výtah, vám prostě dávám odkaz. Já si myslím, že 149kB zvládne každý :smile:ZDE TO JEZDE


OffLine =53rgi | 2007-10-15 21:01:16
Arabové jsou podle mě nejzajímavější stranou v OW. Nemají sice žádné pancéřované těžké tanky, ale i tak umí být hodně nepříjemní. Za Araby se nevyplatí hrát 1vs1, Arabové jsou stvořeni pro podporu spoluhráče v teamu - Rusa nebo Američana. Díky jejich kamerám a radaru umí schopnému spoluhráči poskytnut úžasných výhod.
Nejdůležitější technologie:
Kamery - možná nejlepší arabská technologie. Umožňuje vidět z kteréhokoli stromu, ke kterému se vám podaří dostat vašeho dělníka, což, ačkoli to tak možná nevypadá, je velmi strategicky výhodné. Takže hned na začátku hry investujte bedny do optoelektronické laboratoře a hned, když vyzkoumáte kamery, posílejte svého dělníka montovat kam to jen jde, čím blíž k nepřátelské základně, tím lepe. Jen bacha na agresivni opice, umí byt nepříjemné :smile:.
Zamoření radiací a zničení siberitového naleziště - možná vám to připadá jako naprosto zbytečná technologie, ale když jste šikovní, tak se vám ze začátku hry může povést projít se svým vědcem do nepřátelské základny a zničit siberitový důl, což můze mít rozhodující vliv na vývoj bitvy. Takže jako druhé vylepšeni v laboratoří doporučuji siberitovou, právě kvůli tomuhle.
Samohybné bomby - jedna z mála použitelných útočných zbrani u Arabů, protože se s ní dá utočit bez ztráty vlastních životů. Na tanky je možná docela nanic, ale za to na budovy má skutečně destruktivní účinek. Do samohybných bomb bych nedával opice, protože jich je obvykle málo a s dálkovým řízením můžete dosáhnout lepšího efektu, když si odpojíte ostatní auta. Za Araby se klidne vykašlete na stavbu dělového přístavku, nebudete jej potřebovat, protože arabové neumí stavět těžké děla a obyčejná děla jsou docela nanic a s tanky stejně útočit nebudete, protože vám je nepřátelé zničí na tři rány :smile:
Biodetekce - velmi užitečné pro chytáni opičáků a pozorovaní, co nepřítel právě dělá. Ale ne až tak úžasné, aby jste kvůli tomu stavěli biolaboratoř co nejdříve. Takže biolaboratoř až jako čtvrtou.
Radar - ať už hrajete s Rusem nebo Američanem v teamu, tak je radar naprostou nutností. Ruské rakety a radar umí udělat velkou paseku v nepřátelské obraně.
Miny - časované bomby jsou docela nanic, dálkově odpalované jsou ale skvělé. V kombinaci s kamerami umí zničit ne jeden nepřátelský útok. Pokud jste šikovní, tak se vám může povést odpálit i dva tanky jednou minou. Velmi se mi taky osvědčila taktika podminovat bedny - prostě tam strčíte minu, zalezete do základny a až přijede náklaďák, tak to pěkně odpálíte :smile: Jen to chce být pozorný a vnímat minimapu.
Minomety - úžasná zbraň. Kasárna plná minometčíků se dobíjejí velmi špatně. Útok minometčíky, vojáky a opicemi-vojáky - tenhle útok vás bude stát mnoho živé sily, ale umí být velmi silný, protože většina lidi staví na věže těžká děla, která jsou ale neefektivní proti lidem, takže se dá dobít i docela silně opevněná základna, pokud ovšem nepřítel není Američan a nemá snipery, pak na útok živou silou rovnou zapomeňte a klidně se do útoku vůbec nepleťte a nechte útočit vašeho spojence. Případně mu pomožte samohybnými bombami.
Vznášedlo - užitečný typ podvozku, protože se může hýbat rychle i nad vodou a bažinou. Vznášedlo s radarem je úžasná věcička, jen pozor na nepřátelská těžká děla, stačí dvě rány a je po něm, ovšem nezoufejte - Arabové mají většinu svých technologii levnější, takže jste až o tolik beden nepřišli.
To je asi vše. Hodně štestí za Araby? A ještě jednou - Arabové nejsou ti, co dobývají a ničí základny, Arabove jsou především špehové a záškodníci :smile:


OffLine Greeny | 2007-10-15 20:48:42
1)Američané: Bez pochyby nejuniverzálnější strana konfliktu vhodná pro začínající hráče. Strana disponující jak počítačovou technologií, tak dálkově řízenou technikou, která se po kombinaci stává mocnou výhodou nad protivníkem. Američané do svých aut a tanků montují také tři druhy motorů:
  • Siberitový - nejtěžší a nejlepší motor, pokud nebojujete proti Rusům.
  • Naftový - praktický motor, který vás neprozradí, ale je třeba zastavovat u "benzínky".
  • Solární ? nepraktický motor, který se rychle vybíjí.

Američané nadále disponují jak rychlými koly, tak těžkými podvozky a jako jediná strana má možnost obojí spojit v kolopásový podvozek, který je jak rychlý, tak těžký a dá se na něj namontovat jakákoliv zbraň a jakýkoliv motor. Společně s Araby mají Američané tři druhy elektráren, se kterými dokáží udržet při životě veškeré vojenské zařízení. Americká speciální jednotka, snipeři, se hodí výborně k neutralizování nepřátelské pěchoty ať už je v tanku a nebo na hlídce. Sniper nedokáže pouze likvidovat vojáky, kteří jsou ukryti v budovách a má problémy s ničením tanků a budov. Americká strana má dále nejvíce použitelných přístavků k továrně, dokáže postavit účinný laser (efektivní hlavně proti tankům), špionážní radar a hlavně siberitovou raketu. Proto tuto stranu doporučuji začátečníkům a mírně pokročilým.

2)Arabové: Mnohými označováni za primitivní stranu konfliktu neschopnou postavit alespoň jednoduchý tank. Opak je ale pravdou. V rukou zkušeného hráče se Arabové (teroristi) stávají smrt přinášejícím národem, se kterým má často problém i profesionální hráč. Jak jsem již naznačil, Arabové svou technologii zakládají na kamikadzích a samohybných bombách, které, pokud dosáhnou cíle, udělají neuvěřitelnou paseku. Arabové nadále kontaminují ložiska siberitu, které sice zabije jejich vědce (existuje trik po kterém vědec nezemře), ale kontaminace podobně jako siberitová raketa dokáže zamořit blízké okolí a zabít vše živé. Arabové sice nevládnou počítačem, ale místo toho dávají do "tanků" opice, které tam jsou doslova namontovány. Je to sice nechutné :smile:, ale zatraceně efektivní. Stejně však jako Američané mají k dispozici dálkové řízení, které se rozhodně hodí. Tato strana používá další primitivní, avšak smrtící zbraně, převážně pak plamenomet a vícerannou balistu, které jsou nepřekonatelné v zneškodňování nepřátelské pěchoty. Speciální jednotka teroristů je minometčík, který se hodí k ničení úplně všeho, ale těžký minomet je zpomaluje a způsobuje, že jsou na rozdíl od sniperů dost nepřesní. Arabská strana dokáže stejně jako US disponovat radarem a především vznášedlem, které se dokáže dostat i na zatopené místa, řeky apod. Arabští dělníci dokáží na stromy a křoviny instalovat kamery, které vám nahlásí přesun nepřátelských jednotek. Nadále dokáží vědci detekovat veškerý lidský pohyb, takže uvidíte nepřátelské pěchotní jednotky i když nebudete mít poblíž vlastní lidi. Nevýhodou strany jsou lehké podvozky k tankům a nemožnost postavení siberitové rakety. Tuto stranu doporučuji pokročilým jedincům se smyslem pro trpělivost.

3)Rusové: Strana disponující těžkou technikou a těžkou palebnou silou, kterou přesouvají jak do útoku, tak do obrany. Stejně jako všechny strany dokáží ochočovat opice a dávat jim zbraně (až na US), které potom posílají většinou do obraných věží nebo na průzkum. Rusové vládnou pouze počítačovou technologií a dálkově řízená vozidla nemají, což je trochu oproti Američanům znevýhodňuje, ale plně to vynahradí časoprostorovými technologiemi, které se, jak si již bystřejší čtenář dovtípil, zabývají časem a prostorem. Z toho vzniká teleport, který se hodí k dobývání nepřátelské základny a další menší úpravy času a prostoru ve hře. Rusové nadále nemají tři druhy motorů a elektráren jako Arabové a Američani a nemají také radar, ale mají jistý malinkatý tančík zvaný Behemot, který má více než polovinu všech zbraní ze hry, takže se z tohoto tančíku stává hrozivá zbraň. Rusové mají nejméně přístavků k továrně a tak ušetříte za další postavené továrny. Ruská speciální jednotka má jako zbraň bazuku, kterou promění v popel jak budovy, tak i tanky, ale nevýhodou je velká pomalost jednotek a žádná šance proti americkým ostřelovačům, kteří jsou několikanásobně rychlejší a přesnější. Brnění raketometčíků je však ze všech tříd nejsilnější a tak dá kulce zabrat, než si najde díru skrz. Ruská strana může stavět alaskitovou raketu. Tuto stranu bych doporučoval velmi pokročilým hráčům, protože v rukou amatéra se stává Rusko stranou nejslabší.


OffLine Acaruss | 2007-10-15 20:47:06
V tomto článku by som chcel dať pár rád, tipov a aj stratégii hlavne tým, čo začínajú hrať OW, ale to neznamená, že to nepomôže aj skúsenejším. Original je real-time stratégia s RPG prvkami, to znamená, že máte obmedzené počty ľudí, ktorých si postupne počas hry trénujete a získavaju tak skúsenosti. Ľudí si treba veľmi dobre chrániť, pretože sú v hre neoceniteľný. Aj keď je zapnutá obnova ľudí, dobre vytrénovaneho človeka to nenahradí (napr.zabijú vám vojaka úrovne 8 a miesto neho ti prijde voják úrovne 2,a čo zmôže proti nepriateľovi keď má 8?). Takže keď sa odvážite na multiplayer dúfam, že máte prejdenú aspoň jednu kampaň,pretože sa v nej naučíte ako všetko funguje, technologie, efektivita zbraní? Tu je niekoľko bodov, v ktorých nájdete niejaké užitočné tipy, rady alebo strategie:

1.:Výber strany :je najdôležitejšiou vecou, pretože podľa toho sa budete vyvíjať. Najvýhodnejšia strana sú Rusi, pretože disponujú ťažkou technikou. Majú behemonty a rakety, ktoré sú výborné na obliehanie. Ale Rusy majú pomalé výskumy, ale rozvinutého rusa je už ťažké poraziť, najmä ak máte aj niekoľko behemontov. Ďalšou stranou sú Američania, ktorých výhodou sú pomerne rýchle výskumy (ak je povolená siberitová bomba, vyskúmajú ju oveľa rýchlejšie ako Rusy, takže máte dosť veľkú výhodu), kolopásové podvozky, ktoré sú veľmi rýchle a s kombináciou laserov a raketometov vo väčšej skupine aj smrtiace. Majú aj diaľkové ovládanie, ktorým môžete ušetriť mnoho ľudských životov. A nakoniec tretia strana Arabi, majú najrýchlejší rozvoj a výskumy. Ich výhodou sú samohybné bomby, ktoré sú v malých skupinkách (3-4) úcinné. Arabmi môžete zasadiť nepriateľovi zdrcujúci úder na začiatku hry (do 30 min), lebo keď sa nepriateľ rozvinie je ťažké čeliť s Arabmi, pretože nemajú žiadne automatické veže a ani úcinné zbrane na obranu napr. proti behemontom.

2.:začiatok : Rusi - Najprv postavte laboratórium držte shift a naplánujte výskumy ako využitie ropy, spaľovací motor a rozvoj technologii základný stupeň x.S 2 delníkmi zbierajte medzitým debny a postavte tažobnú vežu a ropnú elektráreň. Postavte si dielňu a modernizujte ju, postavte k nej nebojový prístavok a postavte nakladné vozidlo a zbierajte debny okolo základne. Postavte počítačové a zbraňové laboratórium a hor sa do výskumov. Trochu opevnite základňu (počas hry mi postačí 6 automatických veží ,po 3 na každú stranu-4 rakety+2tažké delá). Dúfam,že ďalej si poradíte už sami, lebo to by sa dalo písať na celé strany.

Američania - Podobne ako u Rusov, len miesto počítačového laboratoria si postavte optoelektronické - vynalezenie radaru > detekcie materializace > diaľkové ovládanie > laser> laserové zameriavače > rozvoj optoelektronických technologií stupeň x, opevnenie: na začiatok vám postačia 4 bunkre (2lasere a 2 raketomety), postavte počítačové laboratórium, kde vynájdite kolopásový podvozok a začnite s výrobou vozidiel. Keď budete mať menšiu skupinu, tak začnite robiť prieskum, aby sa vám nestalo, že vás nepriateľ zastavia - mne sa stalo, že som ostaval v základni a obkľúčili ma Rusi a Arabi, postavili si okolo mojej základne kasárne a tak ma odrezali od surovín. Potom je naozaj skoro nemožné sa prebiť, keď tam majú aj niejakú techniku ako behemonty a vozidlá.

Arabi - za túto stranu nemám veľa skúsenosti, ale vynájsť biodetekciu a samohybné bomby je super. Najvýhodnejší su na mape bastardí prusmyk, kde vďaka biodetekcii môžu rýchlo nájsť nových ľudí a vidia pohyb nepriateľa čo môžu využiť vo svoj prospech.

3.:Na záver ešte niejaké tie stratégie a rady:

  • - na mape ako je napríklad Cizácka základňa je výhodné si urobiť kasáreň blízko prostriedku a dať do nej 4 bazukérov(za rusov) alebo mínometníkov(za arabov) a ?
  • - snažiť sa udržať aspoň polovicu mapy. Ako podpora sú dobrý opičiaci, s ktorými môžete dorážať nepriateľov počas boja
  • - ak ste 1 na 1 neodporúčam dávať Rusov, ak je nepriateľ Arab, pretože na vás môže zaútočiť tak rýchlo, že sa ani nenazdáte. Najlepšia voľba sú Američania
  • - dobré je robiť v hlavnej základni ústupové pozície - aspoň 3 kasarne, niekoľko bunkrov pre vojakov, ak by sa náhodou prebili hlavnou obranou, tak máte ďalšie bojové línie


Tak to je asi všetko, držte sa v boji statočne a bojujte do posledného :smile: Shadow


OffLine Minatory | 2007-10-15 00:02:16
Arabové jsou jednoznačně nejslabší stranou v OW. Jejich nejodolnější auto vydrží tolik, co ruské nejslabší. O nějakých těžkých dělech nebo siberitové raketě si můžou nechat jen zdát. Vlastně nemají nic, čím by mohli převýšit soupeře, až na jedno - a to je rychlost. Pokud hrajete za Araby, tak rychlost je nejdůležitější. Ať už chcete zaútočit s raketomety, děly, plamenomety nebo kamikadzemi a zničit skladiště, potřebujete k tomu rychlost. K čemu je Rusákům behemot, když vy na něj zaútočíte dřív, než ho dokáže vyzkoumat? K čemu jsou Amíkům dvojité lasery, když vy jim dřív srovnáte základnu se zemí? Jednoznačně nejničivější a nejúčinnější je rychlost, rychlost a zase rychlost. Zaměřím se na taktiku s raketomety. Nejdříve postavte laboratoř a továrnu (pošlete na stavbu klidně i vojáky z bunkrů). Vyzkoumejte nějakou elektrárnu a postavte ji, mezitím se snažte těžit siberit i ropu. Co nejrychleji postavte náklaďák s ručním řízením (ať je doopravdy rychlý), posaďte tam klidně dělníka ? je vám stejně na nic. Co nejrychleji, jen s bezpodmínečně nutnými výzkumy, se dopracujte k raketometu a dálkovému ovládání. Urobte řídící věž, pár raketometů, radar a třeba i další náklaďák. A běžte zaútočit. Když útočíte, tak vyzkoumejte siberitový motor a další raketomety můžou být třeba se siberitovým motorem. Také se hodí vyzkoumat biodetekci kvůli opičákům, vašim řidičům:smile:. A to je vše, jestli se vám nepodařilo zničit protivníka nearaba v počáteční fázi hry, tak už se vám to většinou nepodaří nikdy. Samozřejmě zjišťujte své chybičky, své pomalé stránky a snažte se jich vyvarovat. GoodLuck a HaveFun.


OffLine Minatory | 2007-10-14 23:50:35
Článek jsem zaměřil na podvozky a motory a jejich vlastnosti. Je dobré uvést, že vše zde popsané je bez vyzkoumaných technologií všeho druhu.

O lehkých podvozcích se dá mluvit pouze u Arabů a Američanů. U Arabů je paradoxně nejlepší lehký podvozek, lehká tříkolka (a ne vznášedlo), vychází to z vlastností - je nejlevnější, nejrychleji postavená, obrana a ochrana je nejvyšší ze všech lehkých podvozků. Další technologickou výhodou Arabů je vznášedlo - je nejrychlejší, může překonávat vodní plochy (bez ztráty rychlosti). Takové vznášedlo s víceranou balistou je velmi často nedoceňované, ikdyž dokáže proti měkkým cílům zabodovat. Nevýhodou lehkých podvozků je nemožnost namontovat siberitový motor a druhy vybavení/zbraní. Lehký kolový podvozek je výhodný pouze pro radar a kulomet (lehké dělo má skoro nulovou účinnost proti čemukoliv). Střední podvozky nabízejí kompromis rychlosti a odolnosti. Opět zabodovali arabští konstruktéři, kteří vytvořili nejrychlejší a relativně nejodolnější střední tříkolku. Naopak nejhůř v testu dopadl ruský střední pásový, to vše kvůli ceně a malé rychlosti a době výroby. Jako nejtěžší arabský podvozek je považován polopás. Ten se asi nejvíce hodí do role sběrače surovin (vyjede strmé svahy, které tříkolka nezvládne). V kategorii těžkých podvozků je nejlepší kolopás Američanů (jedná se o jednu z ultimátních technologii). Jeho univerzálnost použití nesnižuje jeho vlastnosti (hodí se do všech typů vozidel snad kromě rychlých průzkumných). Těžké pásové podvozky se na obou stranách fronty moc neliší, ten americký je rychlejší, ale ruský víc vydrží, proto se hodí jako základ všech útočných jednotek. Ruský těžký kolový se muže hodit snad jen pro rovné bitevní pole a zbraň s plně otočnou lafetou (raketomet,dělo). Zvláštní kategorii tvoří podvozek ruské ultimátní technologie ? Behemot. Je neskutečně drahý a jde vyrobit pouze se 4 děly, raketou (ovšem s kadencí raketometu), plamenometem, kulometem, radarem a buldozerem.

Solární motor se hodí snad jen na řídící věž Arabů (moc se nepohybuje) a na umně používaná radarová vozítka. Spalovací motor je nejvšestrannější, s oblibou se montuje na vozidla posílaná do útoku, u kterých se nepočítá, že se budou vracet. Někdy však postačí i pro zásobovací vozítko. Siberitový motor je nejvýhodnější variantou pro vozidla s nákladním prostorem (bezstarostné projížděni po mapě) a pro vozidla obraného charakteru (tj. stojící v bázi, vyjíždějí jen málo).

K vytvoření tohoto krátkého nastínění situace jsem využil svých vlastních zkušeností, informací od neznámého owaristy Nia a oficiálního helpu Altaru. Brzy se objeví pojednání na druhy řízení a montovatelné komponenty.


OffLine =53th | 2007-10-14 23:49:59
Tak vzhledem k tomu, že brzo bude pojednání o podvozcích dostupné vašim zrakům, navážu na =53tha a hned vám povím pohádku o tom, co všechno ovlivňuje rychlost vozidel v OW. Vsechny informace zde uvedene jsou v trochu lepsim stavu a vysvetleny v odkaze dole.

  • Zbraň:
    Tady je to jednoduché, zbraň nemá na rychlost vozidla žádný vliv.
  • Podvozek:
    Takže nejrychlejší je vznášedlo[20], pak lehká tříkolka a lehký kolový[18], kolopás a střední tříkolka[14], střední kolový (americký i ruský)[13], polopás[12], střední pásový (americký)[11], střední pásový (ruský)[10], těžký pásový (americký) a těžký kolový[9], těžký pásový (ruský)[7], behemot[4].
  • Řízení:
    Cisla zde jsou procenta o ktere se zvysi zakl. rychlost.
    Dálkové:
    Tady je to narocnejsi z kazdym dalsim vozidlem a z kazdou dalsi urovni (zacina se na 1.) se to meni s vozdilem dolu s urovni nahoru a s techama opto to jde pokud jsou na 0 tak nic pokud jsou na 1 tak o 1 nahoru a na 3 o 2 nahoru. -4,0,4,8,13,17,22,27,32,37,43,49.
    Řidič:
    Tady začínám od 0 urovne. Mechanik: 0,4,8,13,17,22,27,32,37,43,49 Nemechanik: 0,2,4,6,8,10,13,15,17,20,22
    Počítačové:
    Techy poc0: 0, poc1: 8, poc3: 17
    Opicak
    Techy bio0: 4, bio1: 13, bio: 22
  • Motor:
    Zde je věc jednoduchá. Siberitový je nejrychlejší. Solární a spalovací motory jsou stejně rychlé. Za motor je bonus (za zakl tech3) pro spal. a solar a sib (od techu sib0, sib2 a sib3)

Kompletní výpsi si můžete stáhnout: Rychlost.doc


OffLine =53rgi | 2007-10-14 23:49:23
Behemot je velmi nepříjemná zbraň Rusů.

Arabové, pokud jsou postaveni proti této zbrani, je jich šance snad v samohybné bombě a to jich musí být víc, hodně raketometů je další šance, ale nejelegantnější řešení je zničit ho pomoci 3 (tuším) dálkově odpalovaných min.

Američané mají situaci neméně nepříjemnou. Ovšem s jejich kolopásovým podvozkem si mohou dovolit rychle objíždět Behemota (viz. Tipy triky - shift od Achse) a útočit na něj. Na to se hodí lasery (ne dvojité ty jsou kapku neúčiné) a vzhledem k "pomalosti" behemota i rakety. Tak neco pro zrouty cisel na plne vyzkoumane technologie a bez nejakeho objizdeni si 1 behemota podaji 3 tezke dela, 4 lasery, 5 dvojitych laseru a 3 rakety (zbran , kolopas, siberitovy motor, pocitacove rizeni).

Rusové mají asi nejjednodušši postavit proti nepřátelskému Behemotovi svého.


OffLine =53rgi | 2007-10-14 23:45:58
Nejvíce mě škokuje, když někdo postaví nákladní auto na těžkém kolovém podvozku. Takováhle věc je naprosto nepoužitelná, je pomalý a stejně se nedostanete do težšího terénu. Na nákladní auto za Američany je nejvýhodnější kolopásový podvozek nebo střední kolový, stejně jako za Rusy s tím, že oželíte bedny v náročném terénu. Takovéto auto je rychlé a tudíž jako nákladák efektivní. U těžkých děl a raket nemá cenu stavět lehčí podvozky něž těžký, pásový nebo kolopásový, protože od nich chcete, aby dlouho vydržely v boji naopak od plamenometů a sib. samohybných bomb chcete, aby rychle projely kolem věží a vyhnuly se raketám a odpálily základnu a vyřadily z provozu věže (zruší se přívod el. energie). A tímto se dostávám k jádru věci - skuste si postavit obyčejný raketomet na nejlehčím a nejrychlejším podvozku jaký máte za daný národ k dispozici, vjeďte s ním do nepřátelské základny a kličkujte kolem věží i pak uvnitř základny a uhýbejte raketám. Uvidíte, že pokud nemá lasery nebo kulomety, nemá šanci vás zneškodnit, raketám, raketometu i dělům ujedete. Stejná strategie se dá využít i na likvidaci behemothů a těžkých raket nebo děl, které navíc mají pevnou lafetu a nemohou se na autě otáčet (musí se otočit celé auto)!


OffLine Minatory | 2007-10-14 23:45:24
Jít na stranu: 1 2
Web funguje na redakčním systému vytvořeným Petrem 'Achse' Hejnou. O design se postaral Štěpán 'Minatory' Pazderka.